Двигуни Renault Kadjar

ДВИГУН ENERGY DCI 110
alt

 

Дизельний двигун

Двигун dCi 110 к.с. створений для тих, хто бажає економити, та при цьому отримувати задоволення від водіння. З цим двигуном використовується 6-ступінчаста механічна коробка передач або 6-ступінчаста автоматич- на трансмісія з подвійним зчепленням EDC.

* Витрата палива сертифікована відповідно до стандартного нормативного методу, однакового для всіх виробників автомобілів, і може використовуватися для їх порівняння. Фактичні витрати палива залежать від умов експлуатації автомобіля, обладнання та стилю водіння.

ДВИГУН ENERGY DCI 130
alt

 

Дизельний двигун

Двигун dCi 110 к.с. створений для тих, хто бажає економити, та при цьому отримувати задоволення від водіння. З цим двигуном використовується 6-ступінчаста механічна коробка передач або 6-ступінчаста автоматич- на трансмісія з подвійним зчепленням EDC.

* Витрата палива сертифікована відповідно до стандартного нормативного методу, однакового для всіх виробників автомобілів, і може використовуватися для їх порівняння. Фактичні витрати палива залежать від умов експлуатації автомобіля, обладнання та стилю водіння.

ДВИГУН ENERGY TCE 130
alt

 

Бензиновий двигун

Відчуйте жвавий, чутливий двигун, починаючи з малих обертів. Бензиновий двигун ENERGY TCe 130 може похвалитися значною економією палива та потужністю. Його технологія прямого впорскування та інтегрований колектор забезпечують ефективний розгін, гарантуючи вам повний контроль над керуванням.

Автоматична коробка передач EDC з подвійним зчепленням

Чутлива автоматична шестиступінчата коробка передач EDC миттєво реагує на дії водія. Зі зменшенням часу перемикання передач до 290 мс, механізм подвійного зчеплення забезпечує м'яке та майже миттєве перемикання передач без поштовхів. Надзвичайно велика економія палива та низькі викиди вуглекислого газу проти механічної коробки передач.

Аеродинаміка

Насолоджуйтеся аеродинамікою Renault KADJAR. Форма коліс, бічні дзеркала, кут спойлера та повітрозабірники – все ретельно протестовано в ході випробувань в аеродинамічній трубі. Особлива обтічна форма дна, передня заслінка та активні клапани на повітропроводах повітрозабірника покращують обтічність автомобіля.